...esőben fél ötkor

2013.06.05. 11:34

esőben.jpg

Álltam az esőben fél ötkor.Zúgott a harang,sehol egy lélek,igazi elmélyedésre való idő.Három éve amikor részt vettem a felállításában,felavatásában nem gondoltam,hogy évek múltán egyedül kell itt megemlékeznem titokban.A "többiek "este 7-kor koszorúztak(szintén titokban) a NEMZETI ÖSSZETARTOZÁS NAPJÁN!!!Padányi Viktor írását olvastam itt két éve.Amikor megszólalt a harang hallottam benne MAGYARORSZÁG összes harangját,valahogy úgy,mint a feleségem annak idején a Hősök terén.Csak ez szomorúbb volt.Annak idején a MIÉP-esek megtöltötték a teret!Én meg csak egyedül,két szál rózsával,csurom vizesen gondolkodok.Hol vannak a régi társak.Ki hagyott el kit?

A bejegyzés trackback címe:

https://kiruapu.blog.hu/api/trackback/id/tr515344002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása