Az idei első

2011.07.20. 11:45

Már ötször jártam meg az erdőt hiába.Vagy korán ,vagy késő mentem,de nem sikerült gombára találnom.Lehet hogy az időjárás sem kedvezett,de hallani ,volt aki talált.Tegnap is ma éjszaka is esett,igaz nem sokat.Amikor az újsággal elindultam hajnalban eldöntöttem akkor is kinézek.Indulás előtt szóltam a feleségemnek hogy megnézem.Azt mondta pont arról álmodott hogy gombázni voltam és nem találtam egyet sem.Vaciláltam-csak meg kellene próbálni! A megszokott utam felénél jártam amikor az út mellett feltűntek a sárga cepék,meg piros hátúak.Aztán sokáig semmi.Nagy területet bejárva azért sikerült egy pörköltnek valót össze gyűjteni.Mire a család felébredt főtt új krumplival összeütöttem egy jó adagot.Tavaly rengeteg gomba volt,nem győztem szedni.A család kedvence a gombás rolád,amit én készítek,egyszerű a receptje és nagyon finom.Az idei esztendő időjárása még mindennek kedvezett,jó termésem lesz a kertben.Remélem eljön majd a gomba szezon is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiruapu.blog.hu/api/trackback/id/tr733082964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása