Helyzetjelentés

2011.01.18. 18:58

Elfáradtam.Még nemigazán megyünk ki a télből,de én már alig várom a tavaszt.Az ünnepek,a hideg meg a lábon kihordott betegség nagyon lefárasztott.Nem tudok örülni a hóvirágjaimnak sem ,mert akkora a köd,meg havat mond a rádió a hét közepétől.A hírekből is mindíg csak a tragédia:már 77 -en fagytak meg,disco-baleset(fiatal lányok!)tapasztalt pilóta leesik a gépével Eger határában!Ami szörnyű,hogy nem lehet nem oda figyelni.

Ma kinéztem a kertbe is.Egész télen nem láttam cinegéket.Ilyen még nem volt.Ma láttam egy kisherceget(kékcinege) ő rátalált az etetőmre.Talán szól a társainak is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiruapu.blog.hu/api/trackback/id/tr372593884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása