Köszönjük neked Mária..

2010.09.06. 16:30

Szokványosan indult a kisboldogasszony napi búcsú.Sokan úgy gondolták,elmegyünk misére,ahogy szoktunk és utána megyünk, veszünk búcsúfiát.Kevesen tudták,hogy egy maroknyi ember(a Magyarok Szövetsége tagjai)hetek óta lázas készülődésben van.Egy ötletet kellett valóra váltani:megfesteni a Magyarok Nagyasszonyát kezében a Szent Koronával.Rengeteg munka,szervezés,egyeztetés után elérkezett a várva várt nap:Szeptember 5.-e.Leírhatatlan az az élmény,amit mi (tagok) és a hívek átéltek.Ernő csodálatos képe,Imre mindet betöltő hangorgánuma ahogy énekelte Sík Sándor:Az Andocsi Máriához című (Ismerős Arcok zenekar által megzenésített )versét.Jó magam a kép bevitelében vettem részt.Az átadás után Hanák atya megszentelte.A szokatlan érzés ezután tört rám,amikor a képhez kellett nyúlni,hogy a körmeneten vigyük.Ki vagyok én hogy egy ilyen képhez nyulhatok!Sokszor láttam Mária arcát amíg készült a festmény,de most amikor megfogni készültem olyan volt mintha Mária rám nézett volna és mosolygott!!Remegő kézzel indultam el a képpel.A tömegre először nem mertem nézni ,hátha észre veszik.De én vettem észre mást.Könnycseppeket az emberek szemében,a meghatottság pillanata volt ez

Még csak egy nap telt el,de hallani mindenkitől ,milyen szép volt most a búcsú!Mindenki dicsért valamit:A képet ,az éneket,a verseket,a körmenetet,volt aki sírt a végén,mert a székely himnuszt még ebben a templomban nem hallotta,a kislány is megkérdezte a nénjét,Te honnan ismered?Azt válaszolta,ezt mindenkinek tudnia kell!!

Köszönjük neked Mária!

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://kiruapu.blog.hu/api/trackback/id/tr902275435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása