Elküldtek!!!

2010.08.15. 21:50

Falu napra érkeztünk.Oda,ahol felnőttem,ahol gyermek voltam.Ismertem a járdákat, köveket házakat embereket,ahol minden az enyém is volt, meg mindennek én is részese voltam.Ilyet átélni amit tegnap!-sose gondoltam volna.Fellépett a "rocksztár".Mivel sms-en egyeztetve volt hogy jön,és híre ment hogy hol van elszállásolva,vettük a bátorságot,hogy ajánddékkal kedeskedve megkeressük.Ez első furcsaság akkor ért mikor a kapu előtt megálva hallottuk bentről a hangját,de egy hölgy,aki kijött és elmondtuk mit akarunk,azt mondta hiába,mert a művész úr Miskolcon van!Majd amikor visszajött,csak azt kértük hogy mondja meg neki hogy kik vagyunk mert meg van beszélve(erre már nem kezdte a meséjét Miskolcról).Vártunk,vártunk,egyszer csak kijott egy rossz arcú alak kopasz fejjel és nagyon eréjesen felszólított,azonnal tünjünk el a kapu elől!!(nem hiszem hogy paparazzónak nézett)Nagyon feldühített! Egy senki az én falumban nehogy már megmondja hogy én mit csinálhatok!Nem fogadok el semmilyen magyarázatot a viselkedésére,mivel megsem hallgatott,az ajándékot sem adhattuk át.A "művész "úrnak nem tudom volt-e ebben szerepe,vagy mit tudott meg a dologból,de elég rossz szájízzel mentünk a fellépésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiruapu.blog.hu/api/trackback/id/tr802224153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása